Ο ναός βρίσκεται σε ένα φαράγγι, στους πρόποδες του βουνού Χενγκ. Όσον αφορά την αρχιτεκτονική, η παγόδα αποτελεί σπάνιο δείγμα, καθώς μοιάζει να αιωρείται στο κενό. Χτίστηκε στους γκρεμούς του περάσματος Τζινλόνγκ και διαθέτει 40 αίθουσες, πύργους και περίπτερα, τα οποία υποστηρίζονται από ιπτάμενα δοκάρια και ξύλινα θεμέλια που εισχωρούν μέσα στα βράχια, συνδέοντας τους περιστρεφόμενους διαδρόμους. Ολόκληρο το οικοδόμημα φαίνεται να κρέμεται από μια κλωστή στο χείλος του γκρεμού.
Ο ναός αποτελεί ένα μοναδικό αρχιτεκτονικό αριστούργημα, καθώς κρέμεται από τα βράχια σε ύψος 50 μέτρων από το έδαφος, μακριά από τον κίνδυνο της πλημμύρας που συχνά έπληττε την κοιλάδα. Πάνω από τον ναό, ένας τεράστιος βράχος ξεπροβάλει μέσα από το βουνό και τον προστατεύει από τις υψηλές θερμοκρασίες και τις βροχοπτώσεις. Ο ναός είναι εκτεθιμμένος στην ηλιοφάνεια μόνο για τρεις ώρες κάθε μέρα. Γι' αυτό και το ξύλινο αυτό οικοδόμημα διατηρήθηκε ανέπαφο μετά από όλα αυτά τα χρόνια.
Τα δοκάρια και τα θεμέλια είναι κατασκευασμένα από ένα πολύ σκληρό είδος ξύλου, που συναντάται στην περιοχή. Πριν χρησμοποιηθεί, το ξύλο μουλιάζεται σε λάδι και έτσι αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σκληρότητα, με αποτέλεσμα όλα αυτα τα χρόνια να μην επηρρεάζεται από τις βροχοπτώσεις και τις αποικίες μυρμηγκιών. Το κεντρικό βάρος του ναού απορροφάται περισσότερο από τα κρεμαστά πλαϊνά δοκάρια παρά από τα θεμέλια, από τα οποία μερικά έχουν χρησιμότητα μόνο όταν υπάρχει επιπλέον βάρος, για λόγους ισορροπίας.
Οι αίθουσες είναι, επίσης, πολύ όμορφα σχεδιασμένες, εκμεταλλεύοντας εις το έπακρον το φυσικό σχήμα του γκρεμού. Οι περισσότερες αίθουσες δεν είναι πολύ μεγάλες και τα αγάλματα είναι ακόμα μικρότερα. Η κεντρική αίθουσα, όμως, η αίθουσα Σανγκουάν είναι ευρύχωρη, σκαμένη μέσα στην πλαγιά του γκρεμού. Μέσα στο ναό υπάρχουν πολυάριθμα εικονίσματα και 78 πολύχρωμα αγάλματα κατασκευασμένα από χαλκό, σίδηρο ή πέτρα.
Θα μπορούσε κάποιος εύλογα να αναρωτηθεί για ποιο λόγο χτίστηκε στον γκρεμό. Το μονοπάτι κάτω από το ναό υπήρξε κάποτε ένας βασικός και σημαντικός δρόμος μεταφοράς. Η τοποθεσία του ναού ήταν βολική για ταξιδευτές, οι οποίοι σταματούσαν για λίγη ώρα και έκαναν την προσευχή τους. Επίσης, κάτω από το ναό υπάρχει ένα ποτάμι και έχουν υπάρξει δυνατές καταιγίδες με πλημμύρες. Οι ντόπιοι πίστευαν πως ίσως είναι έργο ενός κακού δράκου και ήλπιζαν να μπορέσουν να χτίσουν μια παγόδα για να μπορέσουν να ελέγξουν τον δράκο.
Όλα αυτά τα χρόνια, η μεγαλοπρέπεια του ναού θαυμάζοταν συχνά. Πάνω στον γκρεμό υπάρχουν χαραγμένα τέσσερα ιδεογράμματα που λένε « Μόνο μεγάλοι αρχιτέκτονες όπως ο Γκονγκσού Μπαν, θα μπορούσαν να κάνουν τέτοια εξαιρετική δουλειά». Ο Γκονγκσουύ Μπαν έζησε πριν από 2000 χρόνια και θεωρείτο ο πατέρας των αρχιτεκτόνων της Κίνας. Ο ναός, όμως, δεν είχε χτιστεί από τον Γκονγκσού Μπαν
Παρόλο που επισκευάστηκε πολλαπλές φορές, το κτίσμα του ναού αντιμετωπίζει τώρα την μεγαλύτερη του δοκιμασία με συρροές τουριστών που καταφθάνουν στην κοιλάδα με σύγχρονα μεταφορικά μέσά.
Φ.Συρίγος