Θεματολόγιο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.2.11

Κ. Καραμανλής: "Εγώ τελείωσα. Τώρα θα ασχοληθώ με την οικογένειά μου"


"Εγώ τελείωσα", λέει στον Γιώργο Τράγκα και στο περιοδικό Crash, ο πρώην πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής. "Τώρα θα ασχοληθώ με την οικογένειά μου. Τον Αλέξανδρο και την Αλίκη. Θα γράψω ένα βιβλίο. Μια ιστορική αφήγηση, όχι ένα πολιτικό μανιφέστο".

Λέει επίσης οτι το σκέφτεται αν θα είναι ξανά βουλευτής και η απογοήτευσή του όπως λέει ο δημοσιογράφος είναι έκδηλη.

Για την υπόθεση του Βατοπεδίου επιμένει στην αρχική του άποψη. "Πίστευα οτι δεν με αγγίζει ηθικά το θέμα του Βατοπεδίου. Πήγαινε να δεις που μένει ο Αγγέλου και θα καταλάβεις. Σίγουρα έγιναν λάθη."

Ο τέως πρωθυπουργός διαψεύδει σενάρια που τον φέρνουν να βοηθάει τους Βατοπεδινούς μετά από παράκληση του αείμνηστου Τάσσου Παπαδόπουλου. "Ποτέ ο Τάσσος δεν μου ζήτησε τίποτα", λέει χαρακτηριστικά.

'Οσο για τους περίφημους νταβατζήδες;
Λέει: "Οι ενδιαφερόμενοι τότε κινητοποίησαν τους μεγάλους κατασκευαστικούς οίκους στην Ευρώπη. Την Μπούικ, την Χόχτιφ και άλλες που με την δύναμή τους μπλόκαραν στις Βρυξέλλες το νομοσχέδιο. Μας απείλησαν οτι θα κόψουν τις επιδοτήσεις. Τι να έκανα; Τώρα, όμως το 2009 οι κοινοτικοί με απόφασή τους μας δικαίωσαν. Εκ των υστέρων..."

Οσο για τα όσα λέγονται από το λεγόμενο βαθύ λαρυγγι για όσα περιέχονταν  στον σκληρό δίσκο του Χριστοφοράκου μια λέξη βγαίνει από το στόμα του:
 "Βλακείες".

Πηγή: Express.gr