Θεματολόγιο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.2.10

Αντ. Σαμαράς: Δεν άνοιξα εγώ τα σύνορα στους μετανάστες

Θέλω να απαντήσω σε αυτούς που κατά καιρούς με κατηγορούν χρησιμοποιώντας ψεύδη και κακοήθειες. Δεν ήμουν εγώ αυτός που άνοιξε τα σύνορα το 1993 με την Αλβανία”.

Με αυτήν τη φράση ο Αντώνης Σαμαράς εκμεταλλεύτηκε την σημερινή συνεδρίαση της Βουλής για το μεταναστευτικό προκειμένου να απαντήσει, όπως είπε ο ίδιος, σε όσους «τον είχαν στο παρελθόν κατηγορήσει για τη μαζική είσοδο μεταναστών επί διακυβέρνησης της Ν.Δ».

Είχε προηγηθεί η τοποθέτηση του υπουργού Εσωτερικών, Γ. Ραγκούση, ο οποίος κατηγόρησε τη Ν.Δ. ως το πρώτο κόμμα που επέτρεψε τη μαζική εισροή μεταναστών στην Ελλάδα.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης υποστήριξε ότι κατά την περίοδο που είχε διατελέσει υπουργός Εξωτερικών δεν είχε αρμοδιότητα να ανοίξει τα σύνορα. Απευθυνόμενος δε προς την κυβέρνηση δήλωσε: “Ακόμα κι αν εγώ μπορούσα να ανοίξω τα σύνορα, εσείς γιατί μετά δεν τα κλείσατε;”

“Μήπως εγώ φταίω όταν κατέρρευσε το καθεστώς του Εμβέρ Χότζα στην Αλβανία; Άλλωστε και άλλες χώρες εκτός από την Ελλάδα δέχθηκαν μεγάλο αριθμό μεταναστών από τη γειτονική χώρα, που έφευγαν όπως όπως, αναζητώντας μια καλύτερη τύχη”, πρόσθεσε ο πρόεδρος της Ν.Δ.

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=130061