Θεματολόγιο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.2.10

Πώς... μπήκαν οι Τούρκοι

"Goal" 09:08 19/2

ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΙΣΤΙΟΛΗ

Το Μαρούσι δεν έχει πολλά κοινά με το ποδόσφαιρο (για την ακρίβεια κανένα!), έχει όμως με την Μπαρτσελόνα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ! Από την Τετάρτη, η ομάδα των βορείων προαστίων μοιράζεται τον ίδιο χορηγό με τους δύο ποδοσφαιρικούς «κολοσσούς» και, αν αυτό δεν προκαλεί από μόνο του εντύπωση, τότε σίγουρα μπορεί να το κάνει η εταιρεία που θα διαφημίζει για τον επόμενο ενάμιση χρόνο στη φανέλα του: οι Turkish Airlines!

Πώς... μπήκαν οι Τούρκοι

Οι τουρκικές αερογραμμές επέλεξαν το Μαρούσι προκειμένου να κάνουν «μπάσιμο» στην ελληνική αγορά και δύο καλοί λόγοι είναι αφενός η «ουδετερότητα» που εκφράζει, αφετέρου η απρόσμενη διάκρισή του στο Top-16 της Ευρωλίγκα. Η συμφωνία με το Μαρούσι έχει διάρκεια μέχρι το τέλος της σεζόν 2010-11 και αφορά τη φανέλα της ομάδας και τις πινακίδες LED στο κλειστό του Αγίου Θωμά και του ΟΑΚΑ, ωστόσο η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών αναμένεται να επεκταθεί την επόμενη χρονιά και μέσω διαφορετικών τρόπων διαφήμισης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, η συμφωνία με το Μαρούσι φημολογείται ότι θα είναι απλά η πρώτη από τις χορηγίες που θα επιδιώξει η τουρκική (κρατικών συμφερόντων) εταιρεία μέσα στο 2010, η οποία αποτελεί ουσιαστικά (άλλον ένα) μοχλό πίεσης στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας της γειτονικής χώρας να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Επόμενοι στόχοι των Turkish Airlines θα είναι ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός.

Ανερχόμενη δύναμη

Οι τουρκικές αερογραμμές αποφάσισαν να επεκταθούν χορηγικά στο χώρο του αθλητισμού μέσα στο 2010 και το γεγονός ότι οι πρώτες ομάδες με τις οποίες συμφώνησαν ήταν η Μπαρτσελόνα και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (οι Καταλανοί υπέγραψαν συμβόλαιο 7,7 εκατομμυρίων ευρώ για τα επόμενα 2,5 χρόνια) καταδεικνύει τη δυναμική της εταιρείας.

Πώς... μπήκαν οι Τούρκοι

Οι Turkish Airlines εξυπηρετούν χιλιάδες επιβάτες ημερησίως σε 120 διαφορετικές χώρες του κόσμου και έχουν ως βάση το «Κεμάλ Ατατούρκ». Μέσα στο 2009 πρόσθεσαν 13 εβδομαδιαίες συχνότητες στην Ελλάδα, είχαν συνολικά έσοδα 4 δισ. δολάρια και αναδείχθηκαν η 7η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, καθώς και μία από τις καλύτερες παγκοσμίως, βάσει της βαθμολόγησης του άτυπου «οδηγού» αερογραμμών Skytrax.

Deal με προοπτική

Η συμφωνία με τις τουρκικές αερογραμμές δεν σώζει την κατάσταση στο Μαρούσι (όπου περιμένουν μέχρι το τέλος του μήνα τη δόση από την Ευρωλίγκα για να πληρωθούν και οι παίκτες), εντούτοις τα περίπου 200 χιλιάδες ευρώ που θα μπουν στα ταμεία του συλλόγου αποτελούν μεγάλη ανάσα, όπως και η εξασφάλιση της χορηγίας από την COSMOTE. Σε μία εποχή, μάλιστα, που η ΚΑΕ αναζητά χωρίς ανταπόκριση χορηγούς από το δήμο

Εκτός από το ποσό της χορηγίας, το Μαρούσι εξασφάλισε και δωρεάν μετακινήσεις σε οποιοδήποτε προορισμό επιθυμεί, αν και αυτό δεν αποτελεί απαραίτητα διευκόλυνση, καθώς βάσει της συμφωνίας θα πρέπει όλες οι πτήσεις να έχουν ανταπόκριση μέσω της Κωνσταντινούπολης, δηλαδή τη βάση της αεροπορικής εταιρείας.

Οπως και να έχει, η επίτευξη συμφωνίας με τουρκική εταιρεία για χορηγία σε φανέλα ελληνικής ομάδας ίσως προκάλεσε εντύπωση στους τρίτους, δεν συνέβη το ίδιο πάντως και στην ομάδα του Αμαρουσίου. «Πέρασε σχεδόν απαρατήρητο. Από τη στιγμή που η εταιρεία θα βοηθήσει οικονομικά την ομάδα, τότε το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι κάθε βοήθεια είναι δεκτή» έλεγε χαρακτηριστικά παίκτης των «κιτρινόμαυρων».

Εκτός ο Μαυροειδής

Στον αγωνιστικό τομέα, ο Δημήτρης Μαυροειδής δεν προπονήθηκε χθες λόγω της θλάσης που τον ταλαιπωρεί στη γάμπα και λογικά δεν θα πάρει μέρος ούτε στη σημερινή προπόνηση. Αυτή θα είναι και η τελευταία πριν από το διήμερο ρεπό που έδωσε στους παίκτες του ο Γιώργος Μπαρτζώκας για το Σαββατοκύριακο, το οποίο θα δώσει την ευκαιρία και στους Πελεκάνο, Καϊμακόγλου και Κις να «επουλώσουν» τις πληγές τους.

http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10598&subid=2&pubid=7306042