Θεματολόγιο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.9.10

Αυστραλία: O Έλληνας που έκανε τον Χάουαρντ να δακρύσει

Ο Μάικλ Ντάϊμοντ πανηγυρίζει για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Σϊδνεϊ στις 17 Σεπτεμβρίου του 2000. Φώτο: AP/Michael Probst



Την βεβαιότητά του ότι θα αγωνιστεί «τουλάχιστον» σε άλλες τρεις Ολυμπιάδες εξέφρασε ο ελληνικής καταγωγής δυο φορές χρυσός ολυμπιονίκης της Αυστραλίας, Μάϊκλ Ντάϊμοντ, με την ευκαιρία εκδηλώσεων για την συμπλήρωση δέκα χρόνων από την Ολυμπιάδα του Σίδνεϊ.

«Σ΄αυτό το άθλημα όσο μεγαλώνεις γίνεσαι καλύτερος. Αν είμαι καλά στην υγεία μου σκοπεύω να αγωνιστώ στο Λονδίνο το 2012, στο Ρίο Ντε Τζανέϊρο το 2016 και όπου αλλού γίνουν οι αγώνες του 2020», είπε ο 38χρονος Μάϊκολ Ντάϊμοντ.

Τα αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης θυμήθηκαν αυτές τις μέρες την συγκίνηση που προκάλεσε η κατάκτηση του δεύτερου χρυσού (το πρώτο ήταν στην Ατλάντα) από το Ντάϊμοντ στο Σίδνεϊ, το 2000.

«Ακόμα και ο τότε πρωθυπουργός Τζον Χάουαρντ δάκρυσε», γράφει η εφημερίδα «The Australian».

Ο πρωθυπουργός καθόταν δίπλα στη μητέρα του Ολυμπιονίκη, Αφροδίτη, όταν ο γιός της κέρδισε το χρυσό και το αφιέρωσε στον πατέρα του Κωνσταντίνο, που είχε πεθάνει τέσσερις μήνες νωρίτερα.

«Ο πατέρας μου ήταν αυτός που με πήγε στο άθλημα αυτό και με έμαθε σκοποβολή. Ο πατέρας μου ήταν και παραμένει το είδωλό μου», είπε ο ομογενής αθλητής που θεωρείται από τους κορυφφαίους στον κόσμο.

http://neoskosmos.com/news/el/node/9940